fredag 2 september 2011

Fredag med full fart!

Dagen har varit full speksad i dag. Jag och barnen tog oss en lite promenad då det regnade och både jag och barnen är förkylda. En sväng på afären. Då upptäkte jag att även den stora sov. Det var inte tanken! Men det blir sällan som man tänker. Hem jag åt lunch, och bytte byxor eftersom dom var genoblöta från låten ner till vristerna. Väkte gubben så han fick äta lunch innan vi skulle till Nibys. Där var vi i ca 1,5 timme med moster cilla. När vi skulle hem var gubben helt slut. För han hadde sprungit och bussat i 1,5 timme. Nu ligger fröken och sover och gubben ser filmen bilar. Jag tror jag ska göra min variant på oopsis så man har nått gott till frukost i morgon =) Sen när gubben har lagt sig så ska jag äta hallon mousse myss =)



Inga kommentarer: